Dancing Robot Black Blue Heart -->

czwartek, 6 lutego 2014

15. Problem:Who I am?

Hej! Jeszcze raz wspomnę, że posty pojawiają się nie z taką częstotliwością jaką bym chciałam, ale to naprawdę nie moja wina. 
Dzisiaj post tematyczny, dedykowany moim aniołkom z twittera.Temat trochę ciężki, ale mam nadzieję, że w jakiś sposób wam pomogę.
Kim jestem? Tak wiele ludzi zadaję sobie to pytanie, w chwili słabości odpowiadają : nikim. To przecież nieprawda każdy z nas jest wartościowy i cudowny na swój sposób. 
Zrób sobie eksperyment weź kartkę (no dobra widzę już jak wszyscy biorą kartki, otwórz dokument w WordPadzie).



Zacznij wypisywać
1.Narodowość - tu większość napisze Polka/Polak, ale nie koniecznie. Masz jakieś zagraniczne korzenie? Jeśli nawet praprapraprapradziadek był Włochem napisz, że płynie w tobie krew włoska.
2.Kim jesteś dla kogo? - Napisz nawet, że jesteś córką/synem swojej matki, przyjaciółką/przyjacielem. Napisz wszystko co przychodzi ci do głowy. Napisz jeszcze, że jesteś powodem uśmiechu dla mnie.
3.Należysz do jakiegoś kółka szkolnego lub pozaszkolnego, jesteś w jakimś fandomie? Napisz to!Piszesz bloga?Jesteś ważna/ważny dla swoich czytaczy.
4. Napisz swoje cechy charakteru i pamiętaj, że nasza największa wada, jest zarazem największą zaletą. 
np.Ktoś jest uparty. Wada czy zaleta? Otóż to i to, ponieważ nie da się z nim dyskutować po ludzku, ale zawsze osiągnie to co sobie wyznaczy.
Macie problem z jakąś cechą i postrzegacie ją jako tylko i wyłącznie wadę? Napiszcie o tym w komentarzu, a ja pokażę wam jej jasną stronę. 
5.Umiejętności. Postaw tam "-" a dorwę cię gdziekolwiek jesteś i wypiszę ci listę tak długą, że ... 
...jeszcze nie wymyśliłam, ale może wkrótce.
Większość z nas słysząc umiejętności/talenty widzi tylko śpiewanie i taniec. Jeśli umiesz to robić zapisz to, ale na tym świat się nie kończy.
Dam wam trochę przykładów, bo wiem, że to ciężko wychodzi. 
Umiesz gotować, albo przynajmniej jakieś danie ci dobrze wychodzi?Pisz ja tam nawet zupki chińskiej nie potrafię dobrze zalać. 
Piszesz szybko smsy?Nie każdy tak potrafi.
Masz porządek w pokoju? Wow, w tym momencie biję ci brawa.
Potrafisz dobrać dobrze ciuchy, a może wyszukać na wyprzedażach prawdziwe cudeńka? Pisz!Pisz!
Piszesz imaginy, fanfiction itp. ?Super, napisz tu i jeszcze w cechach dopisz kreatywna. 
Znasz chociaż trochę angielski, a może zaczynasz uczyć się japońskiego. Jeśli znasz chociaż parę słówek pochwal się, napisz. 
6.Cele które osiągniesz.
NIE zamierzasz osiągnąć.NIE masz nadzieję, że osiągniesz. Osiągniesz na pewno. Każdy ma jakieś marzenia tylko nie stawiaj sobie poprzeczki zbyt wysoko od razu zrób szczebelki po których będziesz się wspinać. Z boku możesz dopisać sobie dzięki czemu do tego dojdziesz. 
np. Ja dostanę się na studia aktorskie do Wrocławia(mam jeszcze czas, bo dopiero zaczęłam naukę w technikum, ale mimo wszystko.) 
(Trzeba się uczyć. 15 minut       Muszę zdać do drugiej klasy.    
dziennie,ale codziennie)
                -II-                                    Zdać dobrze maturę.

                                                  Zrobić wszystko by utworzyć
                                                    koło teatralne w szkole. 

Udzielać się poza szkołą.

Jeśli powiedzmy chcesz schudnąć ustaw sobie cel załóżmy 1 kg na tydzień, dwa. Zdrowo i skutecznie.

Jeśli zostało wam trochę miejsca na kartce napiszcie motywujące was słowa, tekst piosenki, cytat idola .
np. "Każdy upadek jest po to, aby nauczyć się latać coraz wyżej"- Honey
Pamiętajcie nic nie jest niemożliwe,tylko trzeba w to mocno wierzyć.
Jesteś niesamowitą, wspaniałą, cudowną, niepowtarzalną, piękną osobą nie zapominaj o tym.
Jeśli pisaliście na Wordzie wydrukujcie lub przepiszcie tą kartkę. Noście ją przy sobie i spoglądajcie kiedy znów pomyślicie : jestem nikim. Jak wiele potraficie, jak dużo jest w was pozytywów, jak wiele osób będzie za wami tęsknić. Niech ta zwykła kartka was motywuje i niech sprawia, że  poczujecie jak wartościowi jesteście. 










Przy okazji widzieliście teledysk do "Wasted" Margaret? Jest niesamowity. Ja już dawno uzależniłam się od piosenki:

22 komentarze :

  1. Bardzo fajny post :) Zaraz biorę kartkę i zapisuje :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia♥♥
    Zapraszam, dopiero zaczynam ^ ω ^ http://kazumisan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie to napisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku napisałaś to wspaniale! ;)
    Czytając to, uśmiech nie schodził mi z twarzy ;)
    Dziękuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na ten eksperyment i oczywiście bardzo fajny post, uwielbiam notki tematyczne ;)

    Obserwuję. Zapraszam do siebie, na nowy wpis, będzie mi miło jak skomentujesz ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej fajnie to wymyśliłaś ! Można się dowartościować hah ;p dzięki za obserwację oczywiście ja cb też obserwuje. U mnie nowa notka^^ Pst; zależy mi na twojej opini więc obczaj ;* czekotubka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post . Również obserwuję:-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :D

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i ciekawy post. Super piosenka ^^



    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hey cant see u in my GFC followers....follow again and i will back surely
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Motywujący tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze świetne to jest :)
    chyba wypróbuję to :)
    pozdrawiam ciepło:*
    zapraszam do nas na nową notkę :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post i cały blog. Pozdrawiam i zapraszam www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wasted jest meega <33

    withmyownfeather.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post, taki... hmm.. motywujący :)

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie, ciekawie i motywującą ♥
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny post, a co do piosenki to uwielbiam ją <3 teledysk super <3

    http://crazy--dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzooo ładne zdjęcia jesteś strasznie fotogeniczna! Piosenka Margaret jest świetna! Suuuuper notka :)

    KONKURS na POST PROMUJĄCY!
    maddie-maddiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy post, przydatne porady ;)
    Margaret nie przypadła mi do gustu, nie mój klimat :)

    http://ewelina-kopec.blogspot.com
    odwdzieczam się za komentarze

    OdpowiedzUsuń