Dancing Robot Black Blue Heart -->

czwartek, 20 lutego 2014

16. Outfit

Witam! Nie chcę zaczynać każdego posta przeprosinami za dłuższy czas nie pisania. Myślę o was moich drogich czytelnikach cały czas, ale po prostu nie chcę was zamęczać smutnymi myślami, które krążą mi cały czas po głowie. Chcę przekazywać wam pozytywną energię. Na niektórych blogach które przeglądam jest to wyczuwalne.Bije od każdego posta.
Zamierzam częściej wgłębiać się w sferę modową. W końcu to jeden z lepszych sposób na pokazanie siebie. 
Prezentuję wam wczorajszy outfit. Przyznam szczerze, że bałam się przekombinowania. Jestem raczej zwolenniczką minimalizmu, ale czasami trzeba kapkę poszaleć. 
W dzisiejszym outficie zaś pierwsze skrzypce grał sweter znany wam z posta 4. , więc stwierdziłam, że nie muszę robić zdjęć.Jutro spróbuję wymyślić coś fajnego.






Zdjęcia robione są w mieszkaniu mojej babci, każde w innym pomieszczeniu, ale mniejsza o to. Staram się Odkładam pieniądze na jakiś dobry aparat. Nie zamierzam kupować nie wiadomo jak wypasionej lustrzanki, bo nie jestem fotografem, ale coś dobrego, aby polepszyć jakość bloga. Niewątpliwie zdjęcia robione telefonem męczą oko. 

Zrobiło się cudownie ciepło, więc w czasie zbierania będę robić zdjęcia na zewnątrz. Nie jest to tak komfortowe jak w poprzednim mieszkaniu gdzie tylko wyszłam przed domek. Teraz mieszkam na jednym z liczniejszych osiedli i po prostu nie lubię gdy kilkanaście lub więcej osób przygląda się temu co robię. 

Jutro wraca moja mama z Niemiec nie mogę się doczekać, może to dziwne, bo mam prawie 17 lat, ale tak jakoś brakuje mi jej w domu. 
Tak w sumie to stwierdziłam, że się starzeje, bo nie chcę mi się nigdzie wychodzić najchętniej to bym całe dnie siedziała w domu i czytała książki. Potrzebuje więcej spokoju od rówieśników, przestały mnie bawić imprezy. Co się dzieje? 


4 komentarze :

  1. Świetny outfit :) Bardzo ładnie to wszytsko połączyłaś :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny OOTD <3
    http://inkheart-r5-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń