Dancing Robot Black Blue Heart -->

niedziela, 5 stycznia 2014

10. Welcome 2014

Piszę ten post od 02.01 i cały czas ktoś mi przeszkadza i nie mogę skończyć. Zostawiam to w takim stanie jakim zaczęłam. 


Hej ! No trochę się porobiło, bo nie pisałam od roku ;p Czas na podsumowanie 2013 i napisanie postanowień na obecny 2014. Oczywiście miałam zrobić to wcześniej, ale nie miałam zbytnio możliwości, ponieważ byłam od Wigilijnego wieczora u babci (Wigilia była w domu, potem pojechałam świętować Boże Narodzenie z znajomymi, tak świętowaliśmy, że uciekaliśmy przed policją, ale shhhh..)




2013
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to był naprawdę fajny rok. Skończyłam gimnazjum, dobrze napisałam testy, dostałam się do technikum do którego chciałam.
To był również dla mnie rok pierwszych rzeczy . Pierwsze wyjścia do klubów, pierwszy poważny pocałunek, pierwszy związek na  którym mi zależało(teraz jestem wolna i dobrze mi z tym). Pierwszy raz wymknęłam się z domu i wróciłam nad ranem. Byłam na koncercie mojej idolki Honey 02.05.13 w Gryfinie. Co prawda pierwszą płytę kupiłam, a raczej odebrałam, bo zamówiłam dużo wcześniej 14.11.12, ale w 2013 kupiłam 3 naprawdę ważne dla mnie płyty.
Honey Reedycja
One Direction Midnight Memories
Honey Milion Reedycja

Pierwszy raz zostałam wyrzucona z domu, potem byłam wyrzucana co chwilę.
Teraz te ważniejsze rzeczy naprawiłam relacje w najbliższą rodziną (czytaj z mamą), wiem, że to może wydawać się dziwne patrząc na to co pisałam wcześniej prawdę długa historia jeśli zostaniecie ze mną na dłużej na pewno kiedyś o tym poczytacie, ale nie teraz, bo to jeszcze za wcześnie.
Osiągnięcia ? Przeżyłam. Były jakieś szkolne i tak dalej, ale w sumie nic poważnego.
Zapomniałam o jednej z ważniejszych rzeczy .
13.07.2013 byłam w Poznaniu na zlocie Directioners, to był mój pierwszy zlot i wspominam go wspaniale. Tu chcę podziękować Monice, która ze mną wytrzymała i chodziła ze mną twardo po Poznaniu.
Zostałam również konsultantką Oriflame z czego się bardzo cieszę. No i oczywiście założyłam tego bloga. 



W domu jestem od wczoraj, jakoś 21. godziny i naprawdę próbowałam dodać wczoraj posta, ale komputer odmawiał i posłuszeństwa, więc skończyło się na tym, że leżałam i słuchałam creepypast. Jedna była nawet o 16 letniej Emily, która koło północy siedziała na komputerze. Imię się zgadza, wiek też, zajęcie i godzina . To chyba było o mnie .Jeśli nie słuchaliście, a chcielibyście to tam, tam, ta dam :



Postanowienia na 2014                                                                                                                             
Jak 90% dziewczyn chcę schudnąć, a przynajmniej wyrobić ładną sylwetkę. Postaram uczyć się, ponieważ przydało by się zdać w tym roku. Chcę być bardziej pozytywna i nie zadręczać się głupstwami, bo nie warto. Przydała by się większa systematyczność na blogu. Kiepsko zaczęłam, ale załóżmy, że to liczy się od tego posta :)

Co do Sylwestra miałam zrobić dużo zdjęć no i wyszło jak zawsze, ale powiem wam tak. Było nas około 10 osób w tym 4 dziewczyny naprawdę dobrze się ubawiłam tańczyliśmy, nawet śpiewaliśmy o północy wyszliśmy przed dom kolegi (wspominałam, że pojechaliśmy nad jakąś wieś?) i wypiliśmy piccolo :)





:)

10 komentarzy :

  1. czasami złośliwość rzeczy martwych jest dobijająca, ale dobrze że w końcu udało Ci się dodać tego posta :) powodzenia w nowym roku :) Jeżeli zajrzysz do mnie na bloga to prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe :)
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. post jest świetny i bardzo ciekawy :)
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 2013 rok był " średnim " rokiem ;)
    duzo sie dzialo, uwazam ze az za duzo ..
    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :)
    marilyn-marilynn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie robiłam i nie robię Postanowień Noworocznych :)
    Obserwujemy?
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Creepepasta <3 uwielbiam te historyjki.
    herbata-nie-lata.blogspot.com
    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, dostania się do technikum. Fajnie jest, być konsultantką Oriflame? :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chce wyrobić sobie sylwetkę :(

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post . Ja chcę tylko troszeczkę schudnąć :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń