Dancing Robot Black Blue Heart -->

czwartek, 30 stycznia 2014

12. Come back :)

Witam was moje anioły!Mam nadzieję, że wybaczycie mi raczej długą nieobecność, ale mam kilka argumentów na swoją obronę. 
Pierwszym i w sumie kluczowym (czuję się kapkę jakbym rozprawkę pisała, dziwnie) jest moja przeprowadzka, która była nagła. Niby wiedziałam o tym jak bardzo jest prawdopodobna, ale nie dopuszczałam do siebie tej informacji. Ahhh... jeszcze w poprzednim pokoju się nie urządziłam, a już będę musiała tu. Na razie mam jeden plakat na ścianie nie jest źle.
Nie miałam możliwości pisać, ponieważ musiałam zająć się tragicznymi ocenami. Czy jestem taka zła, że mam naganne zachowanie?Te niedoniesione usprawiedliwienia.
Postanowiłam zająć się swoim rozwojem zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. 
Dałam sobie kilka dni wolnych od internetu, tak na przemyślenie wszystkiego i powiem wam, że to przyda się każdemu.  
Nazbierało mi się tyle pomysłów na posty i to naprawdę ciekawe z resztą zobaczycie wkrótce.
Wy macie tu najważniejsze zdanie, więc spytam się chcecie recenzje książek dodatkowo do posta, bo zaczęłam ostatnio strasznie dużo czytać. " Drugi" Ewy Nowak przeczytałam w dwa dni. 

Byłam dzisiaj w lokalnym teatrze na naprawdę świetnej sztuce pt. : Wesołe kumoszki z Windsoru". <klik>  
Były co prawda przedstawienia które bardziej przypadły mi do gustu np.  „Życie jest snem",ale tą mimo wszystko polecam całej młodzieży ponadgimnazjalnej i starszym.  
Następnie przeszłam się do okolicznej galerii handlowej i muszę przyznać przeceny są niesamowite, zdjęcia pokażę wam jutro.
Mam dla was jeszcze outfit. Zdjęcia wykonane są jeszcze przed starym domem, więc nie ma śniegu. 


Przypomnę jeszcze lub poinformuję tych którzy nie wiedzą, że jutro tj. piątek 31.01 o godzinie 17 czasu PL wychodzi teledysk do "Midnight Memories" One Direction polecam strasznie, nawet jeśli nie lubicie twórczości zespołu to mogę wam zapewnić, że piosenka jest zrobiona w zupełnie innym klimacie niż dotychczasowe dokonania chłopaków, ale teledysk to będzie komedia roku patrząc na promujące zdjęcia itp.  

To na tyle. 
x

10 komentarzy :

  1. Bardzo fajny outfit. Świetna torba. Ja chciałabym tą recenzję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, słyszałam wiele dobrego o "Wesołych kumoszkach..." będe musiała chyba sama to sprawdzić :)

    zapraszam do nas:
    http://aandafactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna torba!
    Obserwuję Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torba :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koszula, pytałaś czy obserwujemy. Ja już, teraz ty!

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog <3
    zapraszam do mnie ;

    ulalaa.blogspot.ccom

    będzie mi bardzo miło kiedy klikniesz OBSERWUJ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka<3 :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja ;33
    ja już obejrzałam teledysk ;>>>
    NIESAMOWITY <3 tak jak twój blog ;33
    Obserwuje ;33

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz że chyba już został pobity rekord? W sensie do teledysku :3

    Zapraszam! Obserwacja za obserwacje? Jak tak to zaobserwuj jak to zrobisz to i ja to zrobię :3
    abnormally-happily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna torba :) obserwujemy ?

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń