Dancing Robot Black Blue Heart -->

piątek, 31 stycznia 2014

13.Oriflame

Witam, witam :) Dzisiaj obiecany post o Oriflame. Opowiem wam o zaletach tej firmy, jak zostać konsultantką itp.

Zawsze chciałam sobie jakoś dorobić, od dłuższego czasu myślałam o posadzie konsultantki. Nie robisz nic po prostu pokazujesz znajomym i rodzinie kosmetyki, sama masz je po promocyjnej cenie. No po prostu genialnie.Czekałam tylko do 16. urodzin, jak się okazało niepotrzebnie, ale o tym zaraz. 

Miałam do wyboru Oriflame i Avon i mając styczność z dwoma tymi firmami, zdecydowanie wolę pierwszą, powiem szczerze nie oszukuje klientów. 

Unikalna gwarancja satysfakcji - każdy kosmetyk w razie czego można zwrócić.
Kosmetyki nigdy nie były i nie będą testowane na zwierzętach.
Papier do produkcji katalogów pochodzi z dobrze i odpowiedzialnie zarządzanych zasobów leśnych. (Te informacje znajdują się na końcu każdego katalogu)

Jak zarabiać?
Z ceny każdego kosmetyku 23% jest twoje. Spokojnie nie musisz tego liczyć dostajesz cennik co trzy tygodnie. Do tego każdy produkt ma określoną liczbę punktów. 
np. Krem do ciała Silk Beauty w aktualnym katalogu kosztuje 9,90 przeceniony z 29,90
Cena katalogowa 9,90  Cena hurtowa 7,62  Twój zysk 2,28

Po co są te punkty?
Otóż przygodę z Oriflame rozpoczynasz programem Witamy czyli przy zamówieniu za min. 80 punktów (około 300 zł)otrzymujesz ekstrawaganckie  nagrody warte czasami nawet kilkaset złotych za złotówkę.

Jak zostać konsultantką?
Po prostu <kliknij> i wypełnij formularz to zajmie ci najwyżej minutę. Lub jeśli jesteś z okolic Gorzowa Wlkp. mogę się z tobą spotkać i załatwić wszystko, nie ma problemu.
Jeśli jesteś pełnoletnia, nie ma żadnych problemów, jeśli masz skończone 16 lat dostarczasz zgodę rodziców, jeśli masz mniej zapisz mamę/ciocię/kuzynkę/starszą koleżankę i na nią rób zamówienia. 

Jak składa się zamówienie?
To strasznie proste. Wchodzisz na stronę Oriflame http://pl.oriflame.com/ logujesz się wpisując numer konsultanta lub adres email i hasło i klikasz złóż zamówienie wpisujesz numer produktu zawsze podany w katalogu i jego ilość. Zamówienie możesz odebrać w biurze regionalnym lub w własnym domu.

Ile płaci się za przesyłkę?
Nic, przy zamówieniu za min.80 punktów, jeśli zrobisz mniejsze zamówienie masz możliwość, albo zapłacisz 7,90 albo zamówisz kosmetyk za 11,90 w tym katalogu są do wyboru dwa eyelinery.

Jak płacić?
Są dwie możliwości :
1.(z której korzystam) kredyt o ile dobrze pamiętam przy niepełnoletnich konsultantach wynosi 300, pełnoletnich 350. Składasz zamówienie, potem spokojnie czekasz na odbiór przesyłki z fakturą na zapłacenie masz mniej więcej 2 tygodnie. Płacisz przelewem, możesz to zrobić nawet w żabce.
2.Od razu płacisz przelewem. (tu chyba nie muszę się rozpisywać).
Na fakturze dostajesz ceny hurtowe, tylko za to płacisz reszta jest dla ciebie.

Kim jest sponsor?
Wiem, głupia nazwa. To osoba która ci pomaga, tłumaczy wszystko. Każdy ma swojego sponsora. 

Dlaczego warto dołączyć do Oriflame?
To uczy pewności siebie, większej otwartości na świat.Nawet jeśli myślisz, że to nie dla ciebie.Spróbuj! Niczego nie stracisz zyskasz zniżkę -23% na genialne kosmetyki. 


 

Mam nadzieję, że dobrze wam wyjaśniłam, jeśli macie jakieś pytania zadawajcie!

Przy okazji najlepszy teledysk EVER :

One Direction - Midnight Memories

x

28 komentarzy :

  1. Teraz już wszystko wiem :))
    Super post przydatny
    http://padryg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oriflame to dobra firma :) Najbardziej lubię szampony i odżywki! :)
    super Ci w makijażu :-)

    jeżeli spodoba Ci się mój blog - będzie miło jak zaobserwujesz :)
    onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli będę potrzebował czegoś z Oriflame to obiecuję się do Ciebie odezwać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co wiem Oriflame to bardzo dobra firma, nie wiem, ale na pewno kiedyś spróbuję coś z nimi nawiązać.
    poprzeglądałam trochę twojego bloga i naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie, wygląd, twój sposób pisania-naprawdę wszystko dopięte na ostatni guzik. Zostaję na dłużej i czekam na kolejną notkę :)
    ----------------------------------------
    obserwujemy wzajemnie?
    ja już.
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka była konsultantką Avon i też pracowała na podobnych zasadach ;)

    http://survive-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mogę z oriflime mieć kosmetyków ;c
    Cudowne zdjęcia :)) super post, i super blog :)
    Zapraszam również do mnie na nowy pościk, całuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam dobrze tę firmę, ponieważ mam sporo koleżanek, które są konsultantkami Oriflame. Sama nigdy nie myślałam o takim sposobie dorabiania pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka jest właśnie konsultantką Oriflame :)
    Dokładnie najlepszy teledysk <3
    obserwujemy ?

    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze chciałam jakoś sobie zarabiać, i kiedyś myślałam, że też chciałabym zostać konsultantką, ale po jakimś czasie doszłam do wniosku, że to się ani trochę nie opłaca i że nie miałabym w ogóle klientów. ;/ No bo po szkole przecież nie będę ich szukać. :/ Mimo wszystko nadal chciałabym móc jakoś "zarabiać", ale to raczej dopiero po mojej 8-nastce. :c Pozdrawiam. :3
    _________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. ;d
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przydatny post :)
    moja przyjaciółka jest konsultantką c:

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie, zawsze mnie zastanawiało na czym to polega. :P
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ten teledysk , jest najlepszy ever :) zwłaszcza dla directionerki ;)
    welcome-in-my-livee.blogspot.com
    obserwuje i liczę na to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny post;)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chciałam być kiedyś konsultantką Avon, ale jakoś mi się nie uśmiecha to, tzn. jakoś brak czasu i niektórzy mówią, że się nie opłaca ;D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się w stu procentach, że bycie konsultanką uczy pewności siebie! Też kiedyś nią byłam :))

    PS. Dodaliśmy ceny bransoletek, więc zapraszamy do Nas :)
    http://aandafactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hey u have a lovely blog.....do u wanna follow each other on GFC, bloglovin and google+
    do let me know....i will follow u back
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  19. hm.. no faktycznie ciekawe to :)

    zapraszam
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. po przeczytaniu twojego posta nabrałam większych chęci do tego :)
    bardzo fajnie to wszystko opisałaś :)
    pozdrawiam ciepło:*
    zapraszam do nas na nową notkę :
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. znam tę firmę, wiele moich kosmetyków z niej pochodzi :)
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że bycie konsultantką ma wiele plusów :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jesteś.
    Uważam, że ja jeszcze nie nadaję się na konsultantkę. :/

    Skomentujesz? http://caaarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post ;) Obserwujemy ?
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uuu no to troszkę nawet można zarobić.:) Sama nawet nie wiem czy się nie zdecyduje kiedyś ^^ czekotubka.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie ci w czerwonych ustach :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń