Dancing Robot Black Blue Heart -->

środa, 11 grudnia 2013

1. Start

Hej wszystkim !
Ugh.. nienawidzę wstępów, ale trzeba napisać coś na początek. 
Nazywam się Emily, mam 16 lat. Moje uzależnienie rozpoczęło się w 2008 roku. Założyłam wtedy pierwszego bloga. Od tego czasu nie potrafię przestać pisać, choć mam czasami przerwy to i tak wracam po jakimś czasie do tego ciężkiego nałogu. 

Coś o mnie ? 
Kształcę się na ekonomistkę (prawię się staram). Jestem zwykłą nastolatką lubię słuchać ulubionej muzyki i mulić na twitterze, a kiedy trzeba wyjść w miasto i się pobawić.

Nie wiem czy tym krótkim postem przekonałam was do dalszego czytania tego bloga i czekania na kolejne posty, jednak mam nadzieję, że dacie mi szanse. :)


Wyglądam mniej więcej tak -^
Zapewne na większości zdjęć (tak jak tu) będę bez makijażu. 

To było by chyba na tyle. 
Do zobaczenia wkrótce (prawda?) 


2 komentarze :

  1. Dodaj sobie obserwatorów, (nie z G+ tylko z gadżetów :)
    Tak to z chęcią zaobserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu ogarnęłam jak to się robi i dodałam :)

    OdpowiedzUsuń