Dancing Robot Black Blue Heart -->

czwartek, 26 grudnia 2013

7. Xmas presents

Witam was wszystkich! 
Mam dla was ogłoszenia :
Jeśli chodzi o sprawę obserwacja za obserwację zawsze jestem chętna więc po prostu obserwujcie i piszcie w komentarzu. Podawajcie adresy swoich blogów wtedy na pewno wejdę :) 
I jeszcze pytanko wolicie żebym pisała czcionką normalną czyli tą czy małą czyli tą?
Koniec ogłoszeń.

Mam trochę problemów z dodawaniem teraz postów, bo jestem u babci i nie mam tu internetu. Teraz wzięłam notebooka i piszę u koleżanki. Nie mam przy sobie również kabla USB, więc będzie problem z zdjęciami, ale coś wymyślę.

Jak tam u was z prezentami świątecznymi ? Ja dostałam jak co roku standard - pieniądze, ale oprócz tego słuchawki nauszne. 
Dokładnie takie:
Są nawet dobre, bardzo głośne.Mogę podzielić się z wami również zdjęciem kartki świątecznej którą dostałam . Do kartki dołączony był rysunek Zayna Malika z One Direction.
Przy okazji może jest późno, bo to drugi dzień świąt, ale wyznaję zasadę lepiej późno niż wcale (zwłaszcza w szkole). 
Wesołych świąt!

15 komentarzy :

  1. Ale fajne teeee słuchawki! Mi też by się przydały :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne słuchawki ;)) i moim zdaniem lepsza jest ta większa czcionka ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne słuchawki, ja też muszę jakieś zakupić :D
    jeśli spodoba Ci się mój blog to proszę zaobserwuj :>
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne słuchawki. Ja też mam takie duże, ale zupełnie inny fason i firma i osobiście uważam, że są trochę za ciche. Czasami bowiem lubię i potrzebuję wręcz sobie dowalić trochę mocnej muzyki...

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam na święta duużo różnych fajnych świąt, zero kasy, więc zupełnie inaczej ;). Zdjęcia będziesz mogła zobaczyć na moim blogu. Fajnie zaczynasz, życzę Ci sukcesów w dalszym blogowaniu, sama nie dawno zaczęłam i mam nadzieję, że to pójdzie w dobrym kierunku ;). Jeśli chodzi o czcionke, to zdecydowanie wolę większą, mniejszą gorzej się po prostu czyta ;).
    Dodałam oczywiście do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    julaaa-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne słuchawki :)
    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na święta dostałam zestaw do rysowania i malowania wraz ze sztalugą *o*

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te słuchawki ;)
    Zapraszam do siebie; http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezent, ja dostałam telefon <3
    obserwujemy?
    u mnie rozdanie zimowe zapraszam,
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2013/12/christmas-giveaway-z-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  10. słuchawki to konieczność ;)

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/
    odwdzięczam się za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  11. też dostałam między innymi słuchawki :D
    szczęśliwego nowego roku :)
    zaobserwowałam ;)

    our-place-is-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty. ;3
    Co do czcionki to obojętnie jaką piszesz. :-)
    __________________
    Obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz.
    http://patka-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne słuchawki :D

    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń