Dancing Robot Black Blue Heart -->

czwartek, 12 grudnia 2013

2. Day with friend

Hej! Ten dzień zaliczam naprawdę do udanych, mimo raczej nieprzyjemnej jego pierwszej części i konsekwencji które spotkają mnie jutro. 
Po szkole przeszłam się z moją najlepszą przyjaciółką. Tylko we dwie czego muszę przyznać dawno nie było i brakowało mi tego. Przyjaźnimy się całe życie (czyli już przeszło 16 lat) i mam nadzieję, że nic nie zniszczy tej więzi.
Niedługo później dołączyła do nas Ada, a raczej my do niej. :) Pochodziłyśmy po sklepach, a nawet przejechałyśmy się do tesco (tak, tak naprawdę xd).

Pod wieczór pojechałyśmy obejrzeć "Kac Vegas " czego w końcu nie zrobiłyśmy, ale liczą się dobre chęci.





Taak, uwielbiam jeździć wózkiem sklepowym ;p


                                                                  Mniam! Żelki <3






                                 Uwaga, uwaga! Tak prezentuję się zdecydowanie najlepiej :



Jeśli dotarliście do tego miejsca moich wypocin to chcę wam bardzo podziękować i zachęcić do komentarzy. Co źle ? Co dobrze ? Czy powinnam częściej nosić torebki papierowe na głowie?  Piszcie co tylko chcecie :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz